Dag 16 Yangshuo - Reisverslag uit Yangshuo, China van Fam. Huizing - WaarBenJij.nu Dag 16 Yangshuo - Reisverslag uit Yangshuo, China van Fam. Huizing - WaarBenJij.nu

Dag 16 Yangshuo

Door: Mirjam en Lin

Blijf op de hoogte en volg Fam.

08 Augustus 2013 | China, Yangshuo

Met de trein kwamen we om 7.00 uur aan in Guilin. Een conductrice zou op onze deur kloppen om half zeven maar we hebben haar niet vernomen. We waren zelf wel wakker om het in de gaten te houden want Guilin was niet het eindstation... Een gids stond ons buiten op te wachten met een groot papier met daarop onze naam. Met de taxi reden we naar Yanshuo. Een plaats in het kastgebergte. Hier verblijven we een paar dagen in een guesthouse, buitenaf tussen de bergen en de rijstvelden. We hebben hier een huisje voor ons zelf. Vanmiddag hebben we gefietst. Het was hier heel erg warm maar oh zo mooi ! Met bamboe vlotten kan je hier varen over de rivier, maar je kan je ook over laten varen door een man die er achterop staat en je met een hele lange stok vooruit duwt. Een simpel vlot van een stel lange bamboe palen met daarop 2 stoeltjes geeft veel vertier. Misschien morgen... Bij de giggling tree hebben we iets gegeten en gedronken, dit is bij veel mensen wel bekend omdat ze een Nederlandse eigenaar hebben. Later op de middag hebben we even een time out genomen vanwege de warmte. Van zo'n nacht in de trein worden we ook niet sneller.

• 08 Augustus 2013 - 16:51

Annelies:

Hallo reizigers,
    Wat een prachtige groen begroeide bergen zijn er daar, werkelijk schitterend. En de lady's lekker even samen op de tandem!!!
    Dat uitrusten zou ik inderdaad ook maar doen, het moet er vreselijk warm zijn, hier is het ook steeds op het nieuws: hitte in China!!
    Fijne dagen daar in Yanshou (ook wel lekker even een eigen huisje!) en kiep maar niet om met zo'n vlotje!!
    Liefs Annelies.

• 08 Augustus 2013 - 20:49

Ben Enmarian:

Hallo allemaal ,

Geniet van de omgeving .Dit hebben jullie wel verdiend na al die emotionele indrukken wat jullie hebben ondergaan.Heel veel plezier met elkaar .

Groetjes Ben en Marian.

• 08 Augustus 2013 - 21:39

Anita Huizing:

hoi allemaal

wij zijn net weer terug van vakantie en heb even jullie reisverslagen gelezen. wat indrukwekkend allemaal.
    wat hebben jullie veel gezien en meegemaakt.
    wat prachtige foto,s.
    weet niet of jullie al weer terug zijn maar anders geniet nog lekker van jullie reis.

groetjes herman anita en leoniek

• 08 Augustus 2013 - 21:55

Jan En Ina Scheltens:

Lieve familie,
    Nu weer een reactie van ons uit Wierden.
    Het is op de foto's goed te zien dat het daar erg mooi is, dus morgen gaan jullie misschien nog op een bootje? :-)
    Nog fijne dagen in Yanshou en heel veel plezier.
    Liefs Jan en Ina.

• 08 Augustus 2013 - 22:22

Anne-Martine:

Heerlijk, wat ziet het er prachtig uit daar. Geniet er van!